Keto WZ

Jak byłem na węglozie miałem kilka słabości między innymi babeczki z budyniem, lody czy wuzetki po prostu je kochałem. Teraz od ponad roku ich nie jadłem i trochę się stęskniłem. Dlatego postanowiłem je zrobić i uważam że wyszły jeszcze lepsze niż te co kupowałem, na pewno są dużo mniej słodkie a to może dziwne ale mi przeszkadzało. Ten przepis zostanie zemną na długo jest szybki i pyszny.    


SKŁADNIKI na 5 porcji

40 g masła
80 g maki kokosowej
łyżeczka proszku do pieczenia
40 g śmietany 30 %
4 jajka
1 kg śmietany 36 %
2 opakowania śmietan fix
30 g erytrytolu
20 g powideł śliwkowych bez cukru
100 g śmietany 30 %
100 g czekolady gorzkiej 90 %
4 łyżki wody

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA

Roztapiamy masło, mieszamy z mąką, i 40 g śmietany 30 %, proszkiem, wodą i dwoma jakami. Wymieszane w miseczkach najlepiej prostokątnych wstawiamy do mikrofali na 3 minuty. Później po ostygnięciu przekrawamy na pół. Jedną połowę smarujemy powidłami.
Bardzo zimną śmietanę 36% ubić z erytrytolem na sztywno, pod koniec dodać śmietan-fix. Wyłożyć na warstwie powideł, pozostawiając około 3/4 szklanki na dekorację. Przykryć drugim biszkoptem
Zagotować śmietanę w garnku, odstawić z ognia i dodać połamaną na kosteczki czekoladę. Mieszać energicznie aż czekolada się rozpuści i powstanie gładka oraz jednolita masa.
Polewę wyłożyć na wierzchnim biszkopcie. Ciasto pokroić na porcje i udekorować kleksem śmietany wyciśniętej przez rękaw cukierniczy lub szprycę.

MAKRO na sztukę

KCAL 1083
BIAŁKO 16,4 g
TŁUSZCZ 103 g
WĘGLOWODANY 18,5 g

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Keto chleb mój ulubiony

Keto pierogi z kapusta i grzybami

Keto CHLEB