Keto chleb mój ulubiony



Keto chleb kojarzy mi się z słodkością mąki kokosowej lub migdałowej, co specjalnie nie jest moim ulubionym smakiem zwłaszcza z smalcem. Dlatego ciągle kombinuję z różnymi mieszankami mąki i ten przepis uważam za najlepszy jaki do tej pory zrobiłem. Myślę że jest najbliższy smakowi wiejskiego chleba. Z resztą niema co się rozpisywać po prostu zrób i sam sprawdź. Jest bardzo prosty w przygotowaniu więc nawet jak nie masz jakiś zdolności kucharskich to i tak go zrobisz. Polecam jeść z masłem i smalcem najlepiej też własnej roboty. Wtedy twoje kubki smakowe oszaleją i będzie to prawdziwy ketogeniczny posiłek. Cały bochenek to około 700 g i tylko 18 g węglowodanów, więc zjesz smacznie, zdrowo bez obawy że wejdzie w boczki.

SKŁADNIKI 

40 g mąki z siemienia lnianego lub drobno zmielone siemie
30 g mąki kokosowej 
200 g sera cheddar
50 g mascarpone
6 jajek
Łyżka gumy ksantanowej 
Łyżka proszku do pieczenia 
sól 
mak

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA 

Mieszamy suche składniki z startym serem.
Jajka ubijamy z mascarpone i dodajemy do suchych składników, Mieszamy.
Keksówkę smarujemy masłem i wkładamy ciasto, Wierzch posypujemy makiem.
Pieczemy w 180 stopniach godzinę  


MAKRO na całość 

KCAL 1944
BIAŁKO 112 g
TŁUSZCZ 152 g
WĘGLOWODANY 18 g 






#chleb #domowychleb #ketochleb #chleblowcarb #pieczywo #pieczywodomowe    

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Keto pierogi z kapusta i grzybami

Keto CHLEB