Posty

Wyświetlanie postów z luty, 2020

Keto golonka na kiszonej kapuście

Grafika
Raj dla ketogeników i Prawdziwych mężczyzn, nie tych co jedzą tylko kurczaki i ryż. To są osoby pozbawione testosteronu 😀 Tylko cholesterol daje moc i siłę i dzięki niemu syntezowany jest właśnie testosteron. Więc nie dość że pyszne jedzenie to zrobi z Ciebie prawdziwego dzika. Więc jak chcesz mieć prawdziwe jaja to tylko tłuste i zdrowe jedzenie a kurczaka zostaw w spokoju niech sobie biega. SKŁADNIKI na 4 porcje 1 kg golonki wieprzowej 1/2 kg kapusty kiszonej 250 g boczku 1 kiełbasy myśliwskie 4 ząbków czosnku 600 g kalafiora 50 g masła 50 g smalcu cebula kminek sól pieprz majeranek SPOSÓB PRZYGOTOWANIA Na patelni rozgrzewamy smalec i smażę na nim golonki z każdej strony po 5 minut. Zdejmujemy z patelni. Kiełbasę i boczek kroimy w kostkę i wrzucamy na tłuszcz po golonkach smażymy około 5 minut  Dodajemy pokrojoną cebul i czosnek. Wyciskam kapustę i drobniej kroimy, wrzucam na patelnie. Smażymy około 5 minut  Dobrze doprawiamy i podlewamy wodą. Na kapust

Keto mój cały dzień jedzenia

Grafika
Mam dużo pytań jeżeli chodzi o mój jadłospis. Dlatego postanowiłem pokazać Wam jak wygląda mój cały dzień jedzenia. Jest to dzień lenia w którym regeneruję się, jednak nie zmieniam w nim makro jest takie jak ustaliłem wcześniej. 2460 KCAL 141 g BIAŁKA 189 g TŁUSZCZU 50 g WĘGLOWODANÓW Jadam dwa lub jeden posiłek, wszystko zależy od organizmu czego w danym momencie potrzebuje. Pierwszy posiłek jest najbardziej kaloryczny i ma najwięcej tłuszczu który daje mi energię na cały dzień. Drugie danie jest wysokobiałkowe z dodatkiem węglowodanów dzięki temu moje mięśnie dużo szybciej się regenerują. Co też ważne jeżeli ostatni posiłek będzie właśnie taki to ułatwi nam zaśnięcie i da lepszy dłuższy sen a mi jest to bardzo potrzebne. Po tych posiłkach wypijam dwie kawy najczęściej kuloodporne na dobicie tłuszczy. Robię je różnego rodzaju wszystko zależy jakie makro było danego posiłku i czy robię trening czy nie. Często jest ona z żółtkami, masłem, olejem mct jeżeli przed treningiem i śm

keto sernik na zimno

Grafika
Sernik na zimno śnił mi się już nocami. W końcu wziąłem się za niego i stworzyłem keto bombę tłuszczową w postaci pysznego sernika na zimno. Ja zrobiłem dwuwarstwowy a można kombinować z ilością warstw, można dodać owoce np maliny lub jagody. Polecam do kawy, przed lub po treningu  na doładowanie energii którą przecież czerpiemy z tłuszczu. Cudowna jest ta dieta jemy tak  dobre rzeczy i do tego chudniemy. SKŁADNIKI na 10 porcji 900 g twarożek mój ulubiony 200 g masła  200 g śmietany 30 % 80 g erytrytolu 2 łyżki żelatyny  galaretka bez cukru  SPOSÓB PRZYGOTOWANIA   Twarożek ubić z erytrytolem, masłem, śmietaną i żółtkiem. Dokładnie z miksować. Podzielić na dwie porcje, do jednej dodać żelatynę a do drugiej galaretkę.Pierwszą warstwę wykładamy do tortownicy i odstawiamy do zastygnięcie. Dopiero jak zastygnie to przygotowujemy druga warstwę i wykładamy na pierwszą.  MAKRO na porcję      KCAL 457 BIAŁKO 8,44 g TŁUSZCZ 45,8 g WĘGLOWODANY 3

Dzień lenia czyli regeneracja

Grafika
Dlaczego robię dzień lenia ? Jest to jeden z ważniejszych dni w systemie treningowym. Każdy trening wywołuje reakcje w naszym ciele, dzięki której stajemy się silniejsi i bardziej wytrzymali. Ten proces jest naturalny i normalny, ale łatwo jest go zakłócić zbyt dużym przeciążeniem organizmu. Trenując dużo kroczymy po cienkiej linii miedzy odpowiednią stymulacją prowadzącą do progresji a przetrenowaniem. Ciężko jest wrócić do formy po zajechaniu organizmu czujemy się ospali nie chce się robić treningu, wpływa to tez na nasze libido i również możemy zacząć tyć. Więc planując swój cykl treningowy zawsze pamiętam o regeneracji bezpośrednio po treningach a również robię dzień lenia. Dłuższą przerwę regeneracyjną czyli 5 dni lenia wprowadzam mniej więcej po 12 tygodniach ciężkich treningów. Po sezonie robię też miesięczne roztrenowanie i miesiąc bez dyscypliny treningowej. Dzięki temu wszystkiemu mimo 47 lat i 35 w sporcie jestem wciąż w formie a dzięki diecie ketogenicznej w bard

Keto kotlety z tuńczyka z salsą

Grafika
Super posiłek jak u mnie po treningowy dużo białka, dużo tłuszczu i węglowodany w postaci warzyw. Ryby ostatnio rzadko goszczą u mnie na stole ponieważ uważam że są strasznie zanieczyszczone. Jednak od czasu do czasu coś z nich zrobię a takie kotlety to kwintesencja smaku. Łatwe w przygotowaniu w sumie wszystko to 20 minut roboty, więc jeśli jesteś zapracowany i masz mało czasu na gotowanie to polecam, posiłek szybki, łatwy, smaczny i pożywny.  SKŁADNIKI   na 6 porcji  450 g tuńczyka w oleju  3 jajka  30 g mąki kokosowej  pęczek szczypiorku chilli  papryka słodka  jedno awokado  cebula 400 g pomidorów  90 g oliwy z oliwek  sok z limonki  3 łyżki smalcu  SPOSÓB PRZYGOTOWANIA   Szczypiorek drobno posiekaj. Tuńczyka odsącz. Oba składniki przełóż do dużej miski. Dodaj jajka i mąkę. Przypraw ostrą i słodką papryką. Posól do smaku. Jeśli masa jest zbyt rzadka, dodaj więcej mąki. Na patelni rozgrzej smalec. Z masy uformuj kotleciki i smaż z dwóch