Posty

Wyświetlanie postów z wrzesień, 2019

KETO DZIEŃ JEDZENIA

Grafika
KETO ZAPIEKANKA CHLEBOWA SKŁADNIKI na 8 porcji  200 g mąki kokosowej 20 g świeżo zmielone siemię lniane  łyżeczka proszku do pieczenia  pół łyżeczki sody oczyszczonej sól 2 białka  60 g mleka migdałowego  100 g masła  130 g sera cheddar  170 g dera gouda  100 g salami  100 g kiełbasy podwawelskiej 140 g pomidorów suszonych w oleju bazylia oregano  chilli  SPOSÓB PRZYGOTOWANIA  Rozgrzej piekarnik do  200 ° C. Dodaj suche składniki (mąka, len, sól, proszek do pieczenia, soda oczyszczona) wymieszaj. Jajko i mleko migdałowe wymieszaj w małej misce i odłóż na bok. Masło dodaj do mąki i wymieszaj. Dodaj starty ser, salami, kiełbasę, suszone pomidory, zioła i mieszankę jajek i mleka migdałowego i połącz w celu uformowania ciasta. Umieść na wyłożonej tłuszczem blasze do pieczenia. Uformuj placek, wygładzając krawędzie palcami, aby nie było pęknięć. Umieść w lodówce na 30 minut, aby się schłodziło. Za pomocą ostrego noża pokrój na 8 równych trój

KETO dzień jedzenia

Grafika
KETO MUS CZEKOLADOWY SKŁADNIKI na dwie porcje 300 g śmietany 30 % 100 g gorzkiej czekolady 85 % SPOSÓB PRZYGOTOWANIA Czekoladę rozpuszczamy Śmietanę chłodzimy i ubijamy Dodajemy wystudzoną czekoladę i dokładnie mieszamy Wkładamy do lodówki  MAKRO KCAL 1460 BIAŁKO 19 g TŁUSZCZ 139 g WĘGLOWODANY 27,9 g  KETO WĄTRÓBKA Z BOCZKIEM I PIECZARKAMI SKŁADNIKI na cztery porcje 1500 g wątróbki drobiowej  400 g cebuli  200 g boczku wędzonego  200 g kiełbasy podwawelskiej 500 g pieczarek  90 g smalcu 3 ząbki czosnku  sól himalajska pieprz SPOSÓB PRZYGOTOWANIA Nagrzej piekarnik do 200 stopni Rozpuść połowę smalcu na patelni i dodaj pokrojony boczek i kiełbasę. Po 10 minutach dodaj pokrojoną cebulą i czosnek smaż 5 minut i dodaj pokrojone pieczarki. Dopraw solą i pieprzem Po pięciu minutach zdejmij z patelni. Rozgrzej resztę smalcu i podsmaż wątróbkę tylko tak żeby z wierzch trochę się zarumieniła. Przełóż do naczynia żaroodporn

Keto podstawy

Grafika
Kilka podstawowych rzeczy, których należy się pilnować podczas diety ketogenicznej Większość posiłków jemy łyżką żeby nie zostawiać tłuszczu na talerzu, bo to on tutaj jest najważniejszy  Pijemy dużo wody wysoko mineralizowanej, co najmniej 3 litry  Suplementujemy się, podstawa to Potas, magnez, D3 witamina C i jakiś kompleks z witaminami B i minerałami do tego w upały można wspomagać się elektrolitami  Jemy wolno najlepiej każdy kęs gryziemy 32 razy  Jemy jak jesteśmy głodni  Pierwszy posiłek im później tym lepiej  Ostatni do 18  Przez pierwszy miesiąc raczej unikamy dużej aktywności fizycznej dajemy organizmowi czas na naukę korzystania z ketonów  Rano dobrze wprowadzić zimny prysznic stopniowo od stóp i wyżej, jednak nic na siłę powoli. Takie prysznice wspomagają produkcję ketonów i mają wiele zalet prozdrowotnych  Nie podjadamy między posiłkami jak czujesz głód to napij się wody, bo najczęściej jest to oznaka odwodnienia. Jak czujesz jednak głód

Keto Rosół

Grafika
SKŁADNIKI 3 golonki wieprzowe  0.5 kg żeberek wołowych Szyja z indyka  skrzydło z indyka  bulwa selera  4 marchewki  2 pietruszki  pęczek natki pietruszki cebula ziele angielskie  ziarna pieprzu czarnego liść laurowy  2 łyżki soli himalajskiej  SPOSÓB PRZYGOTOWANIA Mięso myjemy.  Wkładamy do garnka i zalewamy 3 litrami wody Powoli zagotowujemy. Po zagotowaniu solimy i gotujemy na malutkim ogniu godzinę. Dodajemy pokrojone warzywa i przyprawy i gotujemy dalsze trzy godziny  

KETO Dzień jedzenia

Grafika
KETO MUFFINY JAJECZNE  SKŁADNIKI  12 jajek 120 g chorizo 100 g cebuli  190 g czerwonego pesto 100 g sera gouda sól  pieprz   SPOSÓB PRZYGOTOWANIA  Kiełbasę i cebulę drobno kroimy Piekarnik nagrzewamy do 200 stopni jajka mieszamy z pesto, startym żółtym serem i doprawiamy Spód form do muffinek wykładamy cebulą i kiełbasą na to wylewamy mieszankę jajek Wstawiamy do piekarnika na 15 minut  KCAL 2785 BIAŁKO 153 g TŁUSZCZ 224 g WĘGLOWODANY 28,5 g PIERSI Z ORZECHAMI                                                                       SKŁADNIKI 1500 g piersi z kurczaka  200 g masła  650 g selera 50 g olej słonecznikowy z pomidorów 140 g pomidorów suszonych w oleju 50 g orzechów włoskich  50 g orzechów makadamia  SPOSÓB PRZYGOTOWANIA  Piersi rozbijamy tłuczkiem do mięsa. Kroimy suszone pomidory w paski i kruszymy orzechy, po czym dokładnie je ze sobą mieszamy. Piersi posypujemy solą i pieprzem z jednej strony. Na k

Jak wejść w ketozę

Grafika
To jak z wchodzenie po linie ostrożnie i dokładnie 😁 Istnieje wiele sposobów bezpiecznego i skutecznego wejścia w ketoze żywieniową. 1. Zmniejsz dzienne spożycie węglowodanów do mniej niż 30 gramów. Nie które osoby muszą zejść na początku poniżej 20 gramów. 2. Spróbuj przerywanego postu: Przebywanie przez 16-18 godzin bez jedzenia może pomóc ci szybciej wejść w ketoze. Można to zrobić po prostu pomijając śniadanie lub kolację, co często wydaje się bardzo naturalne w diecie ketonowej. 3. Nie bój się tłuszczu: jedzenie dużej ilości tłuszczu jest niezbędną i smaczną częścią ketogennego jedzenia! Pamiętaj, aby do każdego posiłku podawać źródło zdrowego tłuszczu. Gotuj z olejem kokosowym: oprócz tego, że jest naturalnym tłuszczem, który pozostaje stabilny w wysokiej temperaturze, olej kokosowy zawiera średniołańcuchowe kwasy tłuszczowe, które mogą zwiększyć produkcję ketonów, a także mogą pomóc chronić zdrowie mózgu i zapewnić inne korzyści. 4. Ćwicz, jeśli to możliwe: podczas przejści

KETO Dzień jedzenia

Grafika
CZEKOLADA Z MASŁEM ORZECHOWYM SKŁADNIKI na 4 porcje 200 g gorzkiej czekolady 90 % 125 g masła  50 g wiórków kokosowych 80 g mąki migdałowej  100 g masła orzechowego 70 g malin sól  opcjonalnie słodzik  SPOSÓB PRZYGOTOWANIA Masło rozpuszczamy z czekoladą. Szykujemy 4 małe formy, Na dno wysypujemy wiórki. Do czekolady dodajemy mąkę, sól, i opcjonalnie słodzik Wylewamy połowę czekolady do foremek. Dodajemy po łyżce masła orzechowego i po trzy maliny. zalewamy resztą czekolady i wstawiamy do lodówki  Makro  na całość KCAL  3469 BIAŁKO  71,9 g TŁUSZCZ  317 g WĘGLOWODANY  76 g JAJKA Z SEREM SKŁADNIKI na 3 porcje 10 jajek 150 g masła 150 g sera goudy 150 g śmietany 30 % sól pieprz świeża bazylia  SPOSÓB PRZYGOTOWANIA Mieszamy jajka, starty ser, śmietanę i bazylię, Doprawiamy Na patelni rozpuszczamy masło i wlewamy jajka, cały czas mieszamy aż masa zgęstnieje  Jako dodatki dałem  2 ogórki kiszone