Posty

Keto lasagna z fetą

Grafika
  Lasagna to jedno z moich ulubionych dań i ciągle się zastanawiałem jak ją zrobić bez makaronu. Znalazłem na to prosty sposób, makaron jajeczny i mogę cieszyć się smakiem tak pysznej potrawy. Często najprostsze rozwiązania są najlepsze.  SKŁADNIKI  500 g mielonej wołowiny 1 cebula 50 g oliwy z oliwek  2 puszki pomidorów  sól  pieprz  oregano  1 ząbek czosnku  30 g masła  20 g mąki kokosowej  500 g śmietanki 30 gałka muszkatałowa  200 g fety  4 jajka    SPOSÓB PRZYGOTOWANIA   Jajka rozbijamy i mieszamy smażymy naleśniki na odrobinie masła. Kroimy według uznania na makaron. Cebulę siekamy. Mięso podsmażamy na rozgrzanej oliwie. Dodajemy cebulę i podsmażamy aż do zeszklenia. Dodajemy pomidory i doprawiamy solą, pieprzem i oregano. Czosnek dodajemy, przeciskając przez praskę. Sos gotujemy przez 15 minut, od czasu do czasu mieszając.  Aby zrobić sos beszamelowy, stapiamy masło, dodajemy mąkę i podsmażamy. Dodajemy śmietanę i doprawiamy solą, pieprzem i gałką muszkatołową, gotujemy przez 5

Keto brukselka z orzechami

Grafika
  Na razie mamy okres bez naszych warzyw sezonowych więc najczęściej jadam mrożone czyli brukselka, fasolka szparagowa, kalafior i brokuły. Polecam ten przepis jest on trochę inny niż zwykle, brak w nim mięsa więc zasmakują w nim weganie, wegetarianie i wszyscy niejedzący mięcha. Mamy tutaj orzechy, nasiona słonecznika i pestki dyni. Istna mieszanka smaków i aromatów pobudzi każde kubki smakowe.  SKŁADNIKI  250 g brukselki mrożonej, ugotowanej. 10 g oliwy z oliwek  30 g orzechów włoskich  15 g nasion słonecznika  15 g pestek dyni  kminek sól  50 g oliwy z oliwek  2 łyżki soku z cytryny  sól  pieprz  łyżka sosu chilli  SPOSÓB PRZYGOTOWANIA   Zbierz i przygotuj wszystkie składniki. Na patelni rozgrzej na małym ogniu 10 g oliwy i pastę chili. Dodaj orzechy na gorącą i dobrze wymieszaj. Dodaj pestki dyni i słonecznika. Dopraw kminkiem i solą. Smaż przez kilka minut, od czasu do czasu mieszając, aż orzechy i nasiona będą lekko uprażone i aromatyczne. Opłucz brukselkę i pokrój dodaj do orzec

Keto kalkulator

Grafika
  Witam p rzedstawiam Wam mój nowy projekt   ketokalkulator.pl Specjalnie dla Was żeby ułatwić życie w ketozie i pomóc Wam w osiągnięciu celu. Wchodzisz na stronę obliczasz Swoje zapotrzebowanie kaloryczne i makro. Dodatkowo możesz wykupić dietę idealnie skrojoną pod Ciebie Jest też jeszcze jedna dodatkowa opcja dieta i treningi wszystko idealnie zrobione pod Twoje potrzeby i możliwości KETOZA MNIE NAPĘDZA  

Keto karczek po cygańsku

Grafika
  Karczek uwielbiam i jest rewelacyjny przy diecie wysokotłuszczowej niema wtedy potrzeby ładowania dodatkowych ilości tłuszczu. Tutaj mamy naturalny zwierzęcy tłuszczyk z którego jest syntetyzowany testosteron a nie z chudego kurczaka :) Więc chcesz być prawdziwym mężczyzną jedz karczek a kurę zostaw w spokoju. Dzięki niemu poprawisz swoje libido, zwiększysz czystą masę mięśniową, nabierzesz energii bez wspomagaczy.    SKŁADNIKI   200 g karku wieprzowego najlepiej eko wtedy mamy czyste i zdrowe mięso  ogórek kiszony  50 g cebuli  150 g boczku wędzonego eko 200 g bulionu  150 g wytrawnego białego wina  150 g kalafiora 20 g koncentratu pomidorowego  20 g smalcu  50 g musztardy SPOSÓB PRZYGOTOWANIA   Mięso solimy i pieprzymy. Cebulę kroimy w piórka a ogórki w plasterki. Po mięsie rozsmarowujemy musztardę. Układamy plasterki boczku oraz połowę cebuli i ogórki Drugą połowę cebuli szklimy na smalcu dodajemy kalafiora i smażymy do miękkości. Wlewamy bulion i koncentrat i gotujemy 5 minut. Wl

wyzwanie 1000 burpees w 2 h

Grafika

Keto polędwiczki z pieczarkami

Grafika
  Jak widać ostatnio polędwiczki u mnie są jednym z częstszych mięs jakie jadam. Po prostu je uwielbiam za ich delikatność a do tych dodatkiem są pieczarki na dużej ilości masła i w połączeniu z surówką z kapusty pekińskiej wyszło danie które będzie wracać często na stół.    SKŁADNIKI   250 g polędwiczki wieprzowej  250 g pieczarek  50 g cebuli  50 g masła  20 g śmietany 30 % 20 g oliwy z oliwek  koper zioła prowansalskie czarny pieprz  SPOSÓB PRZYGOTOWANIA   Polędwiczki kroimy w plastry, delikatnie rozbijamy, obsypujemy z obu stron przyprawami. Na patelni rozgrzewamy oliwę i je przyrumieniamy. W rondelku rozpuszczamy masło, podduszamy poszatkowaną cebulę oraz koperek, dodajemy pokrojone na plasterki pieczarki. Gotujemy chwilę na wolnym ogniu, w razie potrzeby podlewamy odrobiną wody. Następnie dodajemy wcześniej przygotowane mięso i śmietanę. Dusimy przez chwilę na wolnym ogniu. MAKRO  KCAL 984 BIAŁKO 65,7 g TŁUSZCZ 74,6 g  WĘGLOWODANY 14,3 g   SURÓWKA Z KAPUSTY PEKIŃSKIEJ      SKŁADN

keto zapiekanka serowa na cieście kokosowym

Grafika
  Zawsze największy problem mam ze śniadaniem, może inaczej z pierwszym posiłkiem. Bo przecież codziennie jajecznicy jeść nie będę. Więc proponuję zrobić coś innego a zarazem ciekawego i smacznego. Ser, jajka i warzywa na słodkim kruchym cieście kokosowym.   SKŁADNIKI 30 g mąki kokosowej 25 g oliwy z oliwek  oregano  sól  3 jajka 100 g cheddara 120 g papryki czerwonej  35 g boczku czosnek mielony sól  czarny pieprz   SPOSÓB PRZYGOTOWANIA   Rozgrzewamy piekarnik do 200 stopni.Boczek kroimy i smażymy. Łączymy mąkę z oliwą i doprawiamy solą i oregano, dokładnie mieszamy. Wykładamy na dno formy  Pieczemy przez 20 minut i wyjmij. Gdy boczek jest gotowy, zdejmujemy go z patelni. Dodajemy paprykę i czosnek na tę samą patelnię i podsmażamy. W pojemniku dodajemy jajka, ser, sól, pieprz, boczek, zieloną paprykę i czosnek. Możemy dodać do cały tłuszcz z boczku. Dobrze mieszamy i wylewamy na ciasto. Pieczemy przez 15-18 minut.   MAKRO   KCAL 1160 BIAŁKO 59 g TŁUSZCZ 92 g WĘGLOWODANY 16 g