Posty

Wyświetlanie postów z listopad, 2019

BLACK FRIDAY

Grafika
Tylko dzisiaj - 50 % na plany żywieniowe które pomogą zaadoptować się w ketozie  Chcesz zacząć przygodę z ketozą żywieniową a nie wiesz jak zacząć, co jeść jak rozłożyć makro. Mam dla Ciebie cały miesięczny plan żywienia z odpowiednio ustawionym makro i tak skomponowanymi posiłkami żebyś nie poczuł żadnych skutków ubocznych przejścia na keto I to wszystko tylko dzisiaj w black friday z 80 zł na 39 zł i nie musisz martwić się o to co zjeść i ile. wszystko zrobiłem za Ciebie Ty tylko ciesz się KETOZĄ Do wyboru masz dwa plany na 1500 kcal https://allegro.pl/oferta/keto-adaptacja-1500-kcal-8535030669 na 2000 kcal https://allegro.pl/oferta/keto-adaptacja-2000-kcal-8535153541 KETOZA MNIE NAPĘDZA  #keto #ketoadaptacja #ketoza #dietaketogeniczna #dietaniskowęglowodanowa #dietawysokotłuszczowa #lowcarb #ketoprzepisy #ketokuchnia #ketomotywacja #ketoobiad #ketośniadanie #ketosłodkosci #ketociasto

keto karczek z pieczarkami i puree grzybowo selerowym

Grafika
SKŁADNIKI na dwie porcje  350 g karczku 60 g cebuli  150 g pieczarek 100 g pomidorów z puszki  350 g selera 15 g suszonych grzybów  200 g śmietany 30% 70 g mleka 3,2 % 15 g masła  30 g smalcu oregano 12 g natki pietruszki  1 ząbek czosnku sól  pieprz  SPOSÓB PRZYGOTOWANIA Seler obrany i pokrojony wrzucamy do osolonej wody, gotujemy (zaczynamy w zimnej wodzie). Na patelni rozgrzewamy smalec. Mięso z obu stron doprawiamy solą i pieprzem i smażymy na patelni. Podsmażone plasterki karczku zdejmujemy z patelni. Wrzucamy pokrojone pieczarki. Smażymy, dodajemy pokrojoną cebulę w drobną kosteczkę, czosnek i oregano. Smażymy. Dodajemy połowę śmietany, pomidory razem z sokiem. Dodajemy sól i pieprz. Całość mieszamy. Dodajemy usmażone kotlety, przykrywamy i dusimy 10 minut. W czystym garnku rozgrzewamy mleko i masło. Suszone grzyby miksujemy na puder. Selery odcedzamy, przekładamy z powrotem do garnka. Do zagotowanego mleka z masłem dodajemy 100 g śmiet

keto naleśniki z siemia z nadzieniem

Grafika
SKŁADNIKI na 6 sztuk 100 g masła orzechowego  80 g erytrytolu  Pół łyżeczki proszku do pieczenia  5 jajek  180 g śmietany 30 % 80 g siemia lnianego  30 g olej kokosowy  400 g twarożek mój ulubiony ( taka jest nazwa ) 1 żółtko  Pół łyżeczki ekstraktu waniliowego  SPOSÓB PRZYGOTOWANIA  Siemie zmiel. Wymieszaj składniki na naleśniki siemie, 40 g erytrytolu, proszek do pieczenia, jajka i śmietanę 80 g. Smaż naleśniki na oleju, powinno wyjść 6 sztuk Twaróg wymieszaj z żółtkiem i 40 g erytrytolu można dodać kieliszek rumu. smaruj twarogiem naleśniki i zawijaj. Włóż do naczynia żaroodpornego i polej 100 g śmietany. Zapiekaj 20 minut w piekarniku w 200 stopniach. MAKRO na sztukę   KCAL 576 BIAŁKO 18,16 g  TŁUSZCZ 52,33 g  WĘGLOWODANY 10,66 #keto #ketoza #ketonaleśniki #ketosniadanie #ketoobiad #ketokolacja #ketosłodkości #ketoprzepisy #śniadanie #obiad #kolacja #lowcarb #zdrowejedzenie #odchudzanie #ketoodchudzanie 

Keto nalesniki z siemia lnianego

Grafika
SKŁADNIKI 100 g masła orzechowego  40 g erytrytolu Pół łyżeczki proszku do pieczenia  80 g śmietany 30 % 5 jajek  80 g siemię lniane  30 oleju kokosowego  SPOSÓB PRZYGOTOWANIA Siemie zmiel. Wymieszaj składniki na naleśniki siemie, 40 g erytrytolu, proszek do pieczenia, jajka i śmietanę 80 g. Smaż naleśniki na oleju, powinno wyjść 6 sztuk  #keto #ketodieta #ketonaleśniki #ketosniadanie #ketoobiad #dietaketogeniczna #ketoprzepisy #ketoporady #lowcarb #fitjedzenie #ketokuchnia #odchudzanie #ketoodchudzanie  

Czy picie alkoholu pogłębia ketozę ?

Grafika
Czysty alkohol pogłębia stan ketozy, s prawdziłem na sobie już kilka razy :) mało kto o tym mówi bo przecież to samo zło.  Normalne jest to że wszystko w nadmiarze szkodzi a alkohol nawet bardzo :) jednak w niewielkich ilościach ma działanie prozdrowotne. Więc nie musisz czuć się źle i mieć wyrzuty sumienia że zrobiłeś coś złego bo wypiłeś lampkę wina czy kieliszek wódki. Przy umiarkowany spożyciu alkohol może obniżyć ryzyko chorób sercowo naczyniowych, a nawet poprawić wrażliwość na insulinę i na pewno pomaga w szybszej regeneracji wiem to z własnego doświadczenia. Więc nie musimy bać się przejścia na keto bo przez to skończy się życie towarzyskie tak nie jest.  Tylko trzeba pamiętać pijemy alkohole o małej zawartości węglowodanów takie jak: Wina wytrawne tylko pamiętaj że one mają węglowodany mało bo około 4 g ale uważaj. Ja uwielbiam. Zresztą umiarkowane spożycie wina zmniejsza ryzyko chorób serca i udaru mózgu. Istnieją podobno badania które wskazują że z

Pierwsze dni na keto

Grafika
Główne zalety diety ketonowej to zmniejszony głód, większy poziom energii, poprawa zdrowia i utrata wagi, pyszne jedzenie :) Jednak zanim zaczniemy czerpać z dobroci ketonów nasz organizm musi się przestawić na zmianę paliwa. Dlatego w pierwszym tygodniu możemy poczuć się gorzej chociaż nie jest to regułą Ja i moja rodzina nie mieliśmy żadnych negatywnych odczuć i większość moich klientów też przeszła przez to łagodnie. Jednak mogą zdarzyć się problemy trawienne, zamglenie umysłowe,  mniej sił, bóle głowy itp. Są sposoby na złagodzenie tych objawów i dalej je opiszę Zamglenie umysłowe Główną przyczyną tego jest to że mózg jest przyzwyczajony do pracy na glukozie a po około dwóch dniach zacznie odczuwać jej brak. Dobra wiadomość jest taka że trwa to tylko parę dni a później jak nauczy się korzystać z ketonów poczujecie jasność umysłu. żeby złagodzić to uczucie i przyspieszyć przestawienie się na ketony możemy: 1. W pierwszym tygodniu zejść z spożyciem węglowoda

keto kurczak z szpinakiem i selerem

Grafika
SKŁADNIKI na 6 porcji  6 udek z kurczaka  600 g selera 400 g szpinaku 400 g śmietany 30% 120 g suszonych pomidorów 100 g smalcu 150 g oliwy z oliwek 50 g masła  4 ząbki czosnku  majeranek  rozmaryn papryka słodka  chilli gałka muszkatałowa  sól  pieprz  SPOSÓB PRZYGOTOWANIA  Udka marynujemy solą, białym pieprzem oraz jednym drobno posiekanym ząbkiem czosnku. Smalec rozgrzewamy na patelni. Smażymy udka do momentu, aż się przyrumienią z obu stron. Połowę przygotowanego suszonego rozmarynu rozgniatamy na puder w moździerzu, dodajemy 50 ml oliwy, ucieramy. Kurczaka przekładamy do naczynia żaroodpornego, polewamy przygotowanym olejem z rozmarynem. Zapiekamy w piekarniku rozgrzanym do 200 stopni przez 40 minut. Na patelnię wylewamy 50 g oliwy i dodajemy masło. 2 ząbki czosnku drobno siekamy. Na patelni smażymy posiekany czosnek. Dodajemy słodką papryką w proszku, odrobinę gałki muszkatołowej i pokrojoną papryczkę chilli. Dodajemy pokrojone s

keto spaghetti bolognese

Grafika
SKŁADNIKI na 6 porcji  1 kg mielonej wołowiny 50 g smalcu 150 g oliwy z oliwek 1 cebula 9 ząbków czosnku 800 g cukinii 2 puszki pomidorów 300 g śmietany 30 % 200 g szpinaku 2 marchewki 1 seler 200 g sera cheddar  bazylia oregano sól pieprz chilli SPOSÓB PRZYGOTOWANIA Mięso smażymy na smalcu około 15 minut. Dodajemy 3 przeciśnięte ząbki czosnku. Doprawiamy, Marchew i selera kroimy w kostkę, wrzucamy do blendera i miksujemy na drobne kawałki. Dodajemy do mięsa razem z 50 g oliwy, smażymy 10 minut. Zdejmujemy z patelni. 50 g oliwy rozgrzewamy na patelni i podsmażamy pokrojoną cebulę i pokrojone 3 ząbki czosnku. Po 2 minutach dodajemy mięso wlewamy śmietanę i pomidory, gotujemy 10 minut. Cukinię kroimy na paski obieraczką. Na patelni rozgrzewamy 50 g oliwy i dodajemy cukinię, szpinak i 3 posiekane ząbki czosnku. Dusimy 2 minuty. Podajemy z mięsem i startym serem. MAKRO na jedną porcję KCAL 967 BIAŁKO 46,4 g TŁUSZCZ 79,8 g WĘGLO

Keto pizza kanapkowa

Grafika
SKŁADNIKI 170 g mozzarelli twardej 60 g mąki migdałowej 1 papryka żółta 150 g kiełbasy podwawelskiej 60 g sera goudy 60 g sera cheddar  SOS Garść bazylii 30 g oliwy z oliwek 30 g koncentratu 50 g pomidorów 1 ząbek czosnku 1 cebula sól SPOSÓB PRZYGOTOWANIA Nagrzewamy piekarnik do 200 stopni Roztapiamy ser mozzarella aż zrobi się płynny i mieszamy z mąką. Rozwałkowujemy pomiędzy pergaminem dość cienko. Przekrawamy na pół. Robimy sos. Bazylie, oliwę, koncentrat, pomidora, czosnek i sól wrzucamy do blendera i miksujemy do uzyskania sosu. Smarujemy nim ciasto i wykładamy resztę składników tak żeby można było zawinąć boki ciasta formując łódkę. Pieczemy 15 minut  MAKRO  KCAL  1946 BIAŁKO 118 g TŁUSZCZ 152 g WĘGLOWODANY 30 g #ketodieta #śniadanie #ketośniadanie #śniadanielowcarb #zdrowejedzenie #zdroweketo #zdrowetluszcze #zdroweodchudzanie #desayuno #ketodesayuno #breakfast #ketobreskfast #jestemfit #facetpo40 #ketoaktywny #

Powrót do treningów

Grafika
Cześć 😀 W końcu po dwóch tygodniach siedzenia na tyłku i regeneracji zacząłem treningi 🏋️‍♂️ Na razie zaczynam spokojnie bez większej intensywności w tygodniu będę robił 5 razy kalistenike, 2 treningi mobilizacji, 2 treningi ocr, 1 trening K1 a Niedziela wolna. Więc średnia wychodzi 70 minut dziennie bez większego zaginania się 💪 W Poniedziałek robiłem trening #ocr gdzie skupiamy się na przeszkodą h które są w #runmagedon wymagający trening na którym kładziemy nacisk na technikę i bardzo mocno dostają popalić przede wszystkim dłonie i przedramiona. Ja muszę mocno pracować nad uściskiem bo na razie jest dość słaby 😪 Wtorek to trening najpierw #core głównie praca nad mięśniami głębokimi które są bardzo ważne a niestety są bardzo zaniedbywane w treningu.Odgrywają one ważna rolę w życiu każdego człowieka są odpowiedzialne za utrzymywanie prawidłowych postaw. Ich kluczową rola jest chronienie narządów wewnętrznych i kręgosłupa. Drugim treningiem była #mobilizacja to już opisy

Keto ciasto kakaowe

Grafika
FILM na  YouTube SKŁADNIKI 270 g mąka kokosowa 250 g erytrytol 80 g kakao 2 łyżeczki proszku do pieczenia  340 g masła 240 g cukini 6 jajek 200 g śmietany 30% 4 łyżeczki ekstraktu waniliowego  SPOSÓB PRZYGOTOWANIA  Nagrzewamy piekarnik do 150 stopni termoobieg Mieszamy przesianą mąkę, 100 g erytrytolu, 30 g kakao i proszek do pieczenia. W drugiej misce mieszamy składniki mokre. 120 g roztopionego masła, przetarta cukinia, jajka i 2 łyżeczki ekstraktu. Mieszamy z suchymi składnikami i ugniatamy ciasto. Przekładamy do dwóch tortownic i pieczemy 40 minut. Wyjmujemy do wystygnięcia, później owijamy folią spożywczą i wkładamy do lodówki na całą noc. Teraz robimy krem mieszamy wszystkie pozostałe składniki aż do uzyskania kremu. Połową kremu smarujemy pierwszy spód i kładziemy na niego drugi i też smarujemy   MAKRO   KCAL 4724 BIAŁKO  117 g TŁUSZCZ  414 g WĘGLOWODANY  69,7 g

Keto karkówka pieczona w dyni

Grafika
SKŁADNIKI Dynia  1 kg karkówki wieprzowej  Jedna cebula  100 g smalcu 120 g pomidorów w puszce Jedna żółta papryka 3 ząbki czosnku Majeranek  Sól Pieprz Wędzona papryka  Chilli  SPOSÓB PRZYGOTOWANIA  Mięso kroimy w kostkę doprawiamy i dobrze mieszamy. Najlepiej wstawić do lodówki na całą noc. Na patelni rozgrzewamy smalec i smażymy mięso do zrumienienia dodajemy pokrojona cebulę, paprykę, i czosnek. Dusimy 15 minut Piekarnik nagrzewamy do 200 stopni Z dyni odkrawamy górę i wyjmujemy pestki i miąższ. Środek napełniamy mięsem przykrywamy odkrojoną czapką. Wstawiamy do piekarnika na 60 minut    MAKRO   KCAL  3274 BIAŁKO  194 g TŁUSZCZ  229 g WĘGLOWODANY  61,5 g

Keto naleśniki z farszem szpinakowo-pieczarkowym

Grafika
SKŁADNIKI 200 g szpinaku 100 g salami wieprzowe 250 g pieczarek 2 ząbki czosnku 40 g oleju kokosowego 25 g natki pietruszki 100 g sera cheddar sól pieprz ostra papryka  SPOSÓB PRZYGOTOWANIA  Na oleju podsmażamy pieczarki, dodajemy salami, przeciśnięty czosnek, wszystko doprawiamy. Smażymy parę minut na koniec dodajemy szpinak i natkę. Zdejmujemy z ognia i mieszamy z utartym żółtym serem. Zawijamy w naleśniki z ricotty https://ketoaktywny.blogspot.com/2019/11/keto-nalesniki-z-ricotta.html MAKRO  KCAL 1300 BAIŁKO 61,7 g TŁUSZCZ 108 g WĘGLOWODANY 24,8 g

Keto naleśniki z ricottą

Grafika
SKŁADNIKI 250 g serka ricotta 6 jajek 2 łyżki erytrytolu sól  50 g oleju kokosowego SPOSÓB PRZYGOTOWANIA  Ubijamy jajka. Wlewamy do blendera i dodajemy resztę składników oprócz oleju, miksujemy do połączenia. Smażymy na oleju najlepiej przykryć patelnię łatwiej później przewrócić na drugą stronę. MAKRO  KCAL  1127 BIAŁKO 73,7 g TŁUSZCZE  83,7 g WĘGLOWODANY  15,4 g

keto sernik z czekoladą

Grafika
SKŁADNIKI   1 kg pełnotłustego twarogu  6 jajek  200 g śmietany 36% 100 g czekolady gorzkiej 90 % 50 g mąki kokosowej  2 łyżeczki proszku do pieczenia  100 g masła  SPOSÓB PRZYGOTOWANIA  Piekarnik nagrzewamy do 200 stopni Żółtka ubijamy opcjonalnie z 3/4 szklanki erytrytolu Dodajemy powoli twaróg cały czas mieszając. Wsypujemy mąkę i proszek, mieszamy Dodajemy roztopione masło i śmietanę Ubijamy białka i powoli dodajemy do twarogu Masę wylewamy do tortownicy i pieczemy 60 minut MAKRO  KCAL  4154 BIAŁKO  228 g TŁUSZCZ  318 g WĘGLOWODANY  75,2 g

Keto jajecznica po Marokańsku

Grafika
SKŁADNIKI na dwie porcje  6 jajek  180 g sera feta  pęczek natki pietruszki  30 g śmietany 30% 70 g masła  sól  pieprz  kminek  SPOSÓB PRZYGOTOWANIA  Oprócz masła wszystko razem mieszamy. Masło wrzucamy na patelnie i po rozpuszczeniu dodajemy masę jajeczną. Smażymy do ścięcia  MAKRO  KCAL  1603 BIAŁKO  73,7 g TŁUSZCZ  139  g WĘGLOWODANY  14,4 g

keto masło jajeczne

Grafika
SKŁADNIKI 4 jajka  150 g masła  pęczek natki pietruszki  sól pieprz SPOSÓB PRZYGOTOWANIA  Jajka zalewamy zimną wodą i gotujemy 2 minuty. Zdejmujemy z ognia i zostawiamy w wodzie jeszcze 8 minut. Zalewamy zimną woda do ostygnięcia. Obieramy ze skorupki i łączymy z masłem rozgniatając widelcem. Przyprawiamy solą, pieprzem i natką.  MAKRO  KCAL 1448 BIAŁKO  33,8  g TŁUSZCZE  145 g WĘGLOWODANY  5,5 g U mnie podane z żółtą papryką do tego 120 g makreli i awokado polane oliwą z oliwek 

Naturalne witaminy i minerały w ketozie

Grafika
Jak dostarczać w ketozie witaminy bez suplementacji Jak wiemy witaminy i minerały są bardzo ważne a ponieważ jestem sportowcem to bardzo dbam o ich dostarczanie a niechęć tego robić poprzez chemiczne suplementy więc szukam owoców i warzyw dzięki którym dostarczę to czego potrzebuję. Jednak będąc na diecie ketogenicznej musimy uważać na owoce i warzywa wysoko węglowodanowe bo mogą zaburzyć nasza ketozie. Temu będą poświęcone te wpisy owocom, warzywom, nasionom itd. Które pozwolą uzupełnić nam niezbędne witaminy i minerały nie wyrzucając na z keto. Pierwsza jest witamina C Jakie jest nasze zapotrzebowanie ciężko powiedzieć jest wiele różnych danych normalnie dla kobiet jest to 60 mg a dla mężczyzn 90 mg. Jednak są to stare normy, dziś badacze z Instytutu Naukowego dr. Ratha z Kalifornii rekomendują profilaktyczną dawkę witaminy C 600 mg , czyli ponad dziesięciokrotnie przekraczającą oficjalnie zalecaną dawkę. Ja zawsze staram się przyjąć 1000 mg. Najwięcej jej mamy w natce pi

keto mielone z boczkiem

Grafika
  SKŁADNIKI na 6 porcji  500 g mielonej wołowiny 500 g mielonej wieprzowiny  250 g wędzonego boczku cebula 2 jajka 3 ząbki czosnku kminek sól  pieprz  papryczka chilli  100 g masła klarowanego  SPOSÓB PRZYGOTOWNIA  Boczek i cebulę siekamy i podsmażamy na 50 g masła, dodajemy do mięsa. Czosnek przeciskamy przez praskę, paprykę siekamy, kminek rozcieramy. Wszystko dodajemy do mięsa i doprawiamy solą i pieprzem. Wbijamy jajka Dokładnie mieszamy i formujemy kotlety. Smażymy na reszcie masła z każdej strony po 4 minuty.   MAKRO  KCAL  3775 BIAŁKO  226  g TŁUSZCZ  305  g WĘGLOWODANY  25,6  g

Mobility

Grafika
Cześć MOBILITY korzystacie z tego rodzaju ćwiczeń Jak wiecie jestem na detoksie od wysiłku Więc dzisiaj trening mobility w @crossrage super sprawa bo w domu to nie to samo więc namawiam wszystkich na wyjście do klubu i popracowanie nad mobilnością swoich stawów. Trening taki usprawni kolana, biodra czy barki a dzięki temu będziesz sprawniejszy i mocniejszy w sezonie. Nasze ciało jest stworzone do poruszania się a przez nowe technologie tego ruchu jest coraz mniej i więcej czasu spędzamy siedząc na dupsku A jak trenujemy to znowu za ciężko wiem to po sobie 🏋️‍♂️ Niestety to wszystko prowadzi do osłabienia kości, stawów i mięśni. Dlatego treningi mobility są nam bardzo potrzebne dzięki nim nasze stawy będą w dobrym stanie i zmniejszy się ryzyko kontuzji w przygotowaniach do nowego sezonu. Nasz organizm na pewno odwdzięczy nam się za takie treningi dużo większą siłą i wytrzymałością w sezonie. KETOZA MNIE NAPĘDZA _ _ _ _ _ __ #keto #ketoza #ketozawsporcie #keto

Keto ala tosty francuskie

Grafika
SKŁADNIKI na 2 porcje  8 jajek 50 g mąki kokosowej  2 łyżeczki proszku do pieczenia  sól 100 g śmietany 30% ekstrakt waniliowy 100 g masła  150 g mleka migdałowego  SPOSÓB PRZYGOTOWANIA  4 jajka wymieszaj z 50 g mleka i ekstraktem i ubij. Dodaj mąkę kokosową, proszek, sól i opcjonalnie łyżkę słodziku. Dokładnie wymieszaj wlewając 50 g rozpuszczonego mleka. Ciasto umieść w formach w miarę płaskich i wstaw do mikrofali na 6 minut Wyjmij i ostudź przez minutę Resztę mleka wymieszaj z 4 jajkami i śmietaną Do mieszaniny włóż zrobione babki niech wsiąkną płyn a później smaż je na maśle MAKRO  KCAL 1900 BIAŁKO  74,2 g  TŁUSZCZ  164 g WĘGLOWODANY  20,6 #keto #ketodieta #ketoprzepisy  #dietaketogenna