Powrót do treningów

Cześć 😀

W końcu po dwóch tygodniach siedzenia na tyłku i regeneracji zacząłem treningi 🏋️‍♂️
Na razie zaczynam spokojnie bez większej intensywności w tygodniu będę robił 5 razy kalistenike, 2 treningi mobilizacji, 2 treningi ocr, 1 trening K1 a Niedziela wolna. Więc średnia wychodzi 70 minut dziennie bez większego zaginania się 💪

W Poniedziałek robiłem trening #ocr gdzie skupiamy się na przeszkodą h które są w #runmagedon wymagający trening na którym kładziemy nacisk na technikę i bardzo mocno dostają popalić przede wszystkim dłonie i przedramiona. Ja muszę mocno pracować nad uściskiem bo na razie jest dość słaby 😪

Wtorek to trening najpierw #core głównie praca nad mięśniami głębokimi które są bardzo ważne a niestety są bardzo zaniedbywane w treningu.Odgrywają one ważna rolę w życiu każdego człowieka są odpowiedzialne za utrzymywanie prawidłowych postaw. Ich kluczową rola jest chronienie narządów wewnętrznych i kręgosłupa.
Drugim treningiem była #mobilizacja to już opisywałem w innym poście 😀

KETOZA MNIE NAPĘDZA ‼️

_
_

_
_
_
_
_
#ketodieta #ocr #keto #ketoza #ketozawsporcie #ketoporady #ketowyzwanie #ketoprzepisy #dietaketogeniczna #instarunners #instabieganie #spartanraceeurope #spartan #sportstyle #sportoweświry #jestemfit #facetpo40 #ketoaktywny #ketoactive #ketogenic #ketoodchudzanie #odchudzanie #dietaniskowęglowodanowa
#trening #treningnaczczo #sportstyle

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Keto chleb mój ulubiony

Keto pierogi z kapusta i grzybami

Keto CHLEB