Keto dieta i jej korzyści

Korzyści z ketozy

Oprócz zapewnienia zrównoważonego źródła energii, ketony - a zwłaszcza BHB - mogą pomóc zmniejszyć stany zapalne i stres oksydacyjny, które odgrywają rolę w rozwoju wielu chorób przewlekłych
Jest wiele korzyści płynących z ketozy żywieniowej.
A są to :

Regulacja apetytu: Jedną z pierwszych rzeczy, które ludzie zauważają podczas ketozy, jest to, że nie są już głodni przez cały czas. W rzeczywistości badania wykazały, że bycie w ketozie hamuje apetyt.
Utrata masy ciała: Większość ludzi automatycznie je mniej, gdy ograniczają węglowodany i mają tyle tłuszczu i białka, ile potrzebują, aby się nasycić. Ponieważ diety ketogenne hamują apetyt, zmniejszają poziom insuliny i zwiększają spalanie tłuszczu, nic dziwnego, że wykazano, że przewyższają inne diety.. Pomocna w cukrzycy: u osób z cukrzycą typu 2 lub stanem przedcukrzycowym bycie w ketozie może pomóc w znormalizowaniu poziomu cukru we krwi. 

Zwiększona wydajność sportowa: Ketoza może zapewnić wyjątkowo długotrwałe zapasy paliwa podczas długotrwałych ćwiczeń zarówno u profesionalnych sportowców jak i amatorów. 

Zwalczanie padaczki: Bycie w ketozie okazało się skuteczne w kontrolowaniu padaczki u dzieci i dorosłych, którzy nie reagują na leki przeciwdrgawkowe.

To tylko kilka ogólnie opisanych korzyści z bycia w ketozie
Moim zdaniem zmienia się wszystko na lepsze Ja zwalczyłem depresję, jestem dużo bardziej skoncentrowany, jestem mocniejszy lepiej zbudowany, szczupły i pełen energii '


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Keto chleb mój ulubiony

Keto pierogi z kapusta i grzybami

Keto CHLEB