keto sernik na zimno



Sernik na zimno śnił mi się już nocami. W końcu wziąłem się za niego i stworzyłem keto bombę tłuszczową w postaci pysznego sernika na zimno. Ja zrobiłem dwuwarstwowy a można kombinować z ilością warstw, można dodać owoce np maliny lub jagody.
Polecam do kawy, przed lub po treningu  na doładowanie energii którą przecież czerpiemy z tłuszczu.
Cudowna jest ta dieta jemy tak  dobre rzeczy i do tego chudniemy.

SKŁADNIKI na 10 porcji

900 g twarożek mój ulubiony
200 g masła 
200 g śmietany 30 %
80 g erytrytolu
2 łyżki żelatyny 
galaretka bez cukru 

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA 

Twarożek ubić z erytrytolem, masłem, śmietaną i żółtkiem. Dokładnie z miksować. Podzielić na dwie porcje, do jednej dodać żelatynę a do drugiej galaretkę.Pierwszą warstwę wykładamy do tortownicy i odstawiamy do zastygnięcie. Dopiero jak zastygnie to przygotowujemy druga warstwę i wykładamy na pierwszą. 

MAKRO na porcję     

KCAL 457
BIAŁKO 8,44 g
TŁUSZCZ 45,8 g
WĘGLOWODANY 3,96 g







#keto #ketoza #serniknazimno #bombatłuszczowa #dieta #słodkości #lowcarb #odchudzanie

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Keto chleb mój ulubiony

Keto pierogi z kapusta i grzybami

Keto CHLEB