kETO PIECZEŃ W BOCZKU

 

Rarytas dla mięsożerców którym sam jestem. Kiedyś przez 5 lat nie jadłem mięsa a teraz zastanawiam się po co to robiłem przecież to jest tak pyszne. Przez to straciłem kilka lat smacznego jedzenia :)

Dziękuję Stwórcy za krowy i świnki bo są cudowne i bardzo dobrze ich mięso wpływa na moją siłę, wygląd i testosteron :)  

Dzisiaj w moim menu pieczeń w boczku z serem w środku. Danie o wyrazistym smaku i łatwe w przyrządzeniu a do tego pełne mocy.

SKŁADNIKI 

700 g mielonego wieprzowo - wołowego 

220 g boczku w plastrach 

30 g mąki kokosowej 

120 g sera cheddar 

250 g pieczarek

100 g cebuli

1 jajko

40 musztardy

sól 

pieprz

tymianek

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA 

Ułóż boczek na dnie formy tak żeby później zawinąć mięso
Mięso wymieszaj z resztą składników oprócz sera
Wyłóż połowę mięsa na boczek dodaj starty ser i przykryj mięsem. zawiń boczkiem
Nagrzej piekarnik do 200 stopni wstaw pieczeń i piecz 30 minut

MAKRO 

KCAL 2880

BIAŁKO 212 g

TŁUSZCZ 211 g

WĘGLOWODANY 27 g

 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Keto chleb mój ulubiony

Keto pierogi z kapusta i grzybami

Keto CHLEB