Ketoza mnie wykończy

Ta #ketoza mnie wykończy !!!!! Spodnie kupione w Kwietniu i były dobre a teraz znowu muszę zmienić garderobę 😁

Mam nadzieję że nie zniknę 😀

Piękne jest to że waga od ponad miesiąca nie leci w dół cały czas jest w granicach 73 - 75 kg zmieniają się tylko obwody a zawsze myślałem że jestem szczupły a tu o taki zong 🤔 teraz będę wyglądał jak Bruce Lee to było zawsze moje marzenie.

Super jest też to że mięśnie idą do góry tak jak pokazywałem na ostatniej analizie składu ciała. Za miesiąc zrobię kolejną💪

Jeżeli myślicie że dlatego tak chudne bo mało jej to w cale tak nie jest jem do syta każdego dnia mam tylko wliczone żeby nie schodzić poniżej 2500 kcal a jadam więcej

Robię if w którym moje okno żywieniowe to około 4h ostatnio jadam dwa syte posiłki dzięki czemu nie myślę ciągle o żarciu. 🍗🍰 Jak chciałbyś ze mną podjąć się keto wyzwania to pisz 🥩

_
_
_
_
_
_
_
#ketoza #keto #ketodieta #ketoprzepisy #ketoprzepisypl #ketoaktywny #ketozawiecejnizdieta #jestemfit #kochamgotować #treningnaczczo #ketotransformation #ketouśmiechnięty #ketocyclist #ketoodchudzanie #ketobike #ketowyzwanie #ketorodzina #ketozawiecejnizdieta #dietawysokotłuszczowa #dietaniskoweglowodanowa #facetpo40 #tyteżmożesz #zgubkilogramy

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Keto chleb mój ulubiony

Keto pierogi z kapusta i grzybami

Keto CHLEB