Analiza składu ciała



Dzisiaj po dwóch miesiącach zrobiłem analizę składu ciała. Najbardziej interesowało mnie czy wzrosła masa mięśniowa. Przecież ciągle w internecie ludzie się o to martwią. Jak widać na zdjęciach wzrosła i to znacząco bo prawie 3 kg myślę że u mnie jest to bardzo dobry wynik ponieważ nie ćwiczę stricte siłowo i nie podnoszę ciężarów na siłowni a bardzo dużo ćwiczę wytrzymałościowo. Robię sesje dwa razy w tygodniu rzadko trzy i jest to raczej trening wytrzymałościowo siłowy oparty na kalistenice i mobilizacji.
Jednak moja Żona u siebie też zauważyła że ma twardy biceps a ona już prawie w ogóle nie ćwiczy.
W filmie Magiczna pigułka też wspominają jak się nie mylę aborygeni którzy kiedyś byli na żywieniu wysoko tłuszczowym i przy tym mieli mocno umięśnione sylwetki gdzie jak wiadomo raczej chodzili duże odległości a nie pakowali
Więc mięśnie rosną na ketozie a nawet myślę że lepiej niż na węglach tylko jest to sucha masa mięśniowa a nie napompowane bicki wodą
    

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Keto chleb mój ulubiony

Keto pierogi z kapusta i grzybami

Keto CHLEB