Ciastka orzechowe






Bardzo szybki pomysł i realizacja. Ciastka orzechowe jednak tak naprawdę zrobione z tego co było w domu. Lubię wykorzystywać wszystko co mam i tak powstają moje przepisy. Jestem bardzo przeciwny wyrzucaniu jedzenia i dlatego wykorzystuję każdą resztkę którą mam w domu. Dzięki temu mieszam często różne smaki które mogą wydawać się nie do połączenia a powstaje super smaczny przepis.

SKŁADNIKI na 11 ciastek

Pół szklanki mąki kokosowej
2 łyżki masła orzechowego 
Garść orzeszków ziemnych 
Garść orzechów włoskich 
Jedno duże białko lub dwa małe
Półtorej łyżki roztopionego masła 
2 łyżki erytrytolu
30 g gorzkiej czekolady 90 %
Sól 
Gruba sól morska do posypania 

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA  

Nagrzej piekarnik do 200 stopni
Wszystkie składniki oprócz czekolady dodaj do blendera i zmiel.
Łyżką rozłóż na pergaminie około 11 ciastek. Wstaw do piekarnika na 10 minut.
W tym czasie roztop czekoladę. Po wyjęciu ciastek, polej je czekoladą i dla smaku możesz posypać grubą solą morską. 

Film jak były robione jest pod linkiem https://youtu.be/aLIKlgVD_xk

MAKRO na ciastko 

KCAL 104
 BIAŁKO 4.04 g
TŁUSZCZ 8.04 g
WĘGLOWODANY 2.87 g








#ciastka #ketociastka #ciastkaorzechowe #ketociastkaorzechowe #wypieki #ketowypieki #smakołyki #ketosmakołyki #keto #ketoza #odchudzanie #ketodchudzanie #zdrowejedzenie #jedzfit #fit #lowcarb #dieta #dietaodchudzająca #dietawysokotłuszczowa #dietaniskowęglowodanowa 

 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Keto chleb mój ulubiony

Keto pierogi z kapusta i grzybami

Keto CHLEB