Zmiany dzięki keto


Cześć 😀

Jedzenie, kiedyś było to coś o czym myślałem cały dzień. Kazali mi jadać 5 posiłków co było prawie nie możliwe przy czasie który spędzałem na treningu🚴

Ciągle trzeba było dodawać cukrów do organizmu bo on ciągle się tego dopominał, jak zapomniałeś zjeść to na trasie łapało odcięcie paliwa i dupa. Zostawałeś na rowerze🚴 bez sił i energii😢. Tutaj bardzo przydawał się telefon do Żony @finesse_piekne_cialo która musiała po mnie przyjechać😍

Na szczęście te złe czasy minęły. Teraz mam dietę ketogeniczną, na której jadam jeden lub dwa posiłki.🍽️🍴 Żarcie stało się tylko dodatkiem do dnia a nie jego całą częścią.
Dzięki temu mam energię💪 przez cały dzień, brak spadków siły z głodu.😋 Jestem non stop podłączony do paliwa które daje moc, czyli tłuszczu.🐖 Potrafię robić trening na czczo bez uczucia głodu a co najlepsze po takim wysiłku czuje się zaj... cie.
 

Nie martwię się o to że przytyje od ponad roku moja sylwetka się nie zmienia jestem cały czas wycieniowany bez liczenia kalorii.
 

Jem smacznie bo przecież tluszcz jest najlepszym nośnikiem smaku.
 

Jem zdrowo bez przetwarzanej żywności.
 

Ja i mój mózg jesteśmy na najlepszych bateriach jakie do tej pory widziałem 🤔

Jak też byś tak chciał/a to napisz do mnie a Ja razem z dietą ketogeniczną zrobimy z ciebie Supermena lub Wonderwomen 😁 bez głodzenia, bez nudnych posiłków, bez ciągłego jedzenia.


KETOZA MNIE NAPĘDZA









#keto #ketoza #dieta #odchudzanie

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Keto chleb mój ulubiony

Keto pierogi z kapusta i grzybami

Keto CHLEB