Keto muffiny z masłem orzechowym


Prawie wszyscy kochamy czekoladę i masło orzechowe. Dlatego musisz zrobić te dekadenckie muffiny, gdzie po ugryzieniu czekoladowego ciasta do ust wypłynie cudowne masło orzechowe. Połączenie idealne, deser na każdą okazję.Zrób nim niespodziankę bliskiej osobie a będzie ona w niebo wzięta. Ciastko jest pełne słodyczy i wyśmienitego smaku a ma tylko 3 g węglowodanów :)   

SKŁADNIKI na 9 porcji

90 g gorzkiej czekolady 90 %
60 g masła 
50 g masła orzechowego 
3 łyżki kakao naturalne
2 łyżki mąki kokosowej 
Łyżeczka proszku do pieczenia 
3 łyżki śmietany 30 % 
4 łyżki erytrytolu
3 jajka 

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA 

Nagrzewamy piekarnik do 200 stopni
Roztapiamy w mikrofali czekoladę z masłem. Dodajemy 3 łyżki erytrytolu, śmietanę i jajka. Mieszamy.
W osobnej misce łączymy mąkę, kakao, proszek do pieczenia i łyżkę słodzika.
Mieszamy z czekoladą. Połowę masy wykładamy do form na muffiny. Na środek wyłożonej masy, kładziemy po niecałej łyżeczce masła orzechowego.
Zalewamy drugą połową ciasta i pieczemy 13 minut  

MAKRO na porcję 

KCAL 195
BIAŁKO 6.14 g
TŁUSZCZ 16.4 g
WĘGLOWODANY 3.49 g 









#muffiny #czekolada #masłoorzechowe #ketomuffiny #muffinyczekoladowe #muffinyzmałsemorzechowym #keto #ketoza #dieta #odchudzanie #dietaketogeniczna #lowcarb #dietaniskowęglowodanowa #słodkości #wypieki #ketoprzepisy #ketokuchnia #ketoporady #ketomotywacja   

Komentarze

  1. Dziś wpadłam na Twojego bloga i jestem zachwycona! Przejrzałam już kilka przepisów i będę korzystać na bank, zwłaszcza ze słodkich, bo to jest to czego mi będzie z pewnością brakowało po węglozie. Jestem początkująca, dopiero chcę zacząć przygodę z keto, byłam na adaptacji 5 dni, ale wyskoczył urlop, więc zaczynam od nowa :3 trenuję crossfit i obawiałam się braku energii, ale widzę, że Ty jesteś 5x bardziej aktywny niż ja, także głowa spokojna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy te jajka i śmietanę dodajemy do wystudzonej roztopipnek masy czekoladowej?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Keto chleb mój ulubiony

Keto pierogi z kapusta i grzybami

Keto CHLEB