Keto ajerkoniak


Zawsze lubiłem ajerkoniak, więc postanowiłem zrobić coś co będę mógł wypić na diecie ketogenicznej bez obawy o wytrącenie mnie z ketozy. W sumie można z tego przepisu zrobić też lody. Wystarczy dodać gęstej śmietany i jeszcze jedno jajko. Można też dolać alkohol i wtedy będzie już typowy ajerkoniak. Ja niestety postanowiłem od nowego roku że piję tylko okazjonalnie 😀. 
Więc zrobiłem napój bezalkoholowy. Dodatkiem jest gałka muszkatałowa która daje delikatny smak i tylko uważaj żeby nie wsypać za dużo.

SKAŁDNIKI

2 jajka
110 g mleka migdałowego
180 g śmietany 30 %
3 łyżki erytrytolu 
gałka muszkatałowa 

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA 

Ubijamy żółtka z erytrytolem. Dodajemy śmietaną, mleko i gałkę, ubijamy.
Białka ubijamy na sztywno i wlewamy do żółtek delikatnie mieszamy.
Wstawiamy do lodówki 

MAKRO 

KCAL 720
BIAŁKO 19.7 g
TŁUSZCZ 68.7 g
WĘGLOWODANY 7,38 g 


#ajerkoniak #ajerkoniakdomowy #ketoajerkoniak #keto #ketodieta #odchudzanie

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Keto chleb mój ulubiony

Keto pierogi z kapusta i grzybami

Keto CHLEB