Dlaczego ketoza


Dlaczego ketoza 
Od ponad trzydziestu lat mam bzika na punkcie sportu a co za tym idzie non stop szukałem żywienia które pozwoli mi czuć się jak najlepiej i mieć jak najlepsze osiągnięcia.
Jadałem trzy, pięć posiłków i czułem się różnie raz lepiej a innym razem gorzej. Ciągle coś nie pasowało. Nie czułem jakiś zmian w moim ciele. Nawet przez dwa lata byłem wegetarianinem a później rok weganinem. Następnie przyszedł czas na low carb na której byłem 2 lata tu już było lepiej jednak miałem częste spadki energii więc szukałem dalej.
Na szczęście natrafiłem na dietę ketogeniczną
NA początku podszedłem do tego dość sceptycznie, przecież całe życie byłem uczony że tłuszcz to zło.
Jednak spróbowałem i teraz polecam keto wszystkim moim klientom, znajomym i rodzinie. 
Keto to nie dieta to styl życia dzięki któremu poczujesz się lepiej, będziesz wyglądać lepiej, będziesz mieć więcej energii i większą jasność umysłu a Ja Ci w tym pomogę
Po dzisiejszym treningu widać cały czas postępy a jest to czwarty dzień ciężkiego trenowania. Piękne jest to że codziennie wstaję i mam ochotę na trening jestem pełen energii, później siedzę długo przed komputerem i nie czuję znużenia mój mózg cały czas pracuje na wysokich obrotach nie zasypiam na krześle jak zdarzało się na węglach tylko szukam ciągle coś nowego do zrobienia.
Jak masz problemy z nadwagą lub chcesz poczuć się lepiej albo spróbować ketozy to napisz do mnie angryforex@wp.pl ile ważysz i jaka jest twoja intensywność treningowa a Ja podeślę Ci jadłospis na tydzień adaptacji     

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Keto chleb mój ulubiony

Keto pierogi z kapusta i grzybami

Keto CHLEB