KETOZA czy sprawdzi się w sporcie


Przede wszystkim żeby keto sprawdziła się w prawdziwym sporcie. To trzeba być do niej bardzo dobrze zaadoptowanym i nikt nie jest wstanie powiedzieć ile to będzie trwało.
Po drugie trzeba się adoptować w czasie roztrenowania a nie kiedy robi się mocne treningi.
Przecież wyszło już na jaw to co ja mówiłem już rok temu że w kolarstwie zawodowym na najwyższym poziomie stosowane są ketony.

Myślę że jest to najlepsze paliwo dla organizmu a tym bardziej w sportach wytrzymalosciowych przede wszystkim brak odcięcia prądu z powodu braku paliwa.

Ale na pewno ketony z przeciętnego sportowca nie zrobią mistrza po prostu trzeba trenować.
Co do ładowania węgli przed startem czy ciężkim treningiem to jest tak że później w trakcie jazdy czy biegu czujesz odcięcie i może Ci się wydawać że keto jest do dupy a to tylko została wyczerpana glukoza która podałeś przed i trzeba to przetrzymac i dostajesz kopa od nowego paliwa którym są ketony. Dlatego uważam że ładowanie węgli nie ma sensu próbowałem na wszystkie sposoby i się nie sprawdziły wręcz przeszkadzały w prawidłowym korzystaniu przez organizm z ketonów, bo przecież po to wchodzisz w ketoze żeby z nich korzystać a nie z glukozy.

Pisze to tylko i wyłącznie z moich obserwacji a w kolarstwie byłem 32 lata od 2 lat się nie ściągam ale cały czas mocno trenuje i znam swój organizm przez tyle lat sportu że mogę coś na jego temat powiedzieć. Teraz jeżdżę na rowerze, biegam szykuje się do ultra w Spartanie oprócz tego ćwiczę pod OCR i kalistenike a na dobicie od paru lat bjj i K1 a dla rozrywki tańczę salse co też meczy.

Ćwiczę 6 razy w tygodniu średnio 3 h dziennie i jak widać każdy rodzaj wysiłku i uważam że nie ma nic lepszego od keto. Jestem ciągle pełen energii a mam już swoje lata. Węgli nie ładuje jem ich pomiędzy 20 a 60 g pewnie bardzo rzadko. Ostatnio w ogóle nie liczę ani kalorii ani makro więc myślę że tych wegli jest mało. Jestem na keto ponad rok. Wiem że w  Polsce prawdziwi kolarze też zaczynają o tym myśleć bo paru już się do mnie zgłosiło. Więc podsumowując keto dieta jest idealna do sportu tylko trzeba się dobrze zaadoptować i uczyć się z niej korzystać. Mi było łatwo bo byłem mocno wytrenowany i przez trzy lata uczyłem organizm jazdy na małej ilości węgli byłem w tedy weganinem i dostarczałem ich tylko z warzyw i co najlepsze co pojechałem na wyścig to pudło nikt nie chciał uwierzyć że nie jem mięsa ani mąk a tareza jest jeszcze lepiej. Tylko to wszystko trwa nic nie przychodzi od razu

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Keto chleb mój ulubiony

Keto pierogi z kapusta i grzybami

Keto CHLEB